sobota, 18 czerwca 2016

Wyniki konkursu urodzinowego



Przy okazji tego postu chciałam Wam serdecznie podziękować za dość spore zainteresowanie rocznicowym konkursem na moim blogu. Sama wiem, że taki upominek od blogera może być bardzo oczekiwany, bo przynosi komuś po drugiej stronie ekranu małą chwilkę radości.  Nagroda powędruje do Patrycji Kurczak, która miała najwięcej szczęścia w losowaniu. Mam nadzieję, że wszystkie próbki się przydadzą a lakier przypadnie jej do gustu. Być może wyczaruje nim jakieś oryginalne letnie stylizacje manicure'owe.
Powiem, że myślałam nad  tym czy nie podsumować jakoś mojego blogowania, w końcu okazja do tego jest dość sprzyjająca. Nawet w przypływie twórczej weny któregoś wieczoru napisałam bardzo otwarty tekst. Jak to jest być blogerem modowo-urodowym. Miałam zamiar napisać coś o wzlotach i upadkach, za dużo powiedziane. O potknięciach, które podczas ostatniego roku się wydarzyły. Jednak nie opublikuję tego tekstu, może kiedyś jak bardziej okrzepnę i nabiorę większej pewności siebie. Z prostej przyczyny, to co dzieje się obok ma wpływ na to co piszę. Nawet jeśli coś pójdzie nie tak jak bym chciała staram się o tym nie pamiętać. Ważne jest to, że nowe pomysły i energię na kolejny rok blogowania mam. Przy okazji dziękuję dziewczynom i dojrzalszym Paniom, które mnie wspierają i upewniają, że warto to robić. Jedyne co nie spodobało mi się to może zbyt powszechne szufladkowanie. Kiedy chciałam założyć profil na popularnych wyszukiwarkach dla blogerów trzeba było się sprecyzować.  Jakiej kategorii jest mój blog, co w nim dominuje moda, kosmetyki, porady, projektowanie biżuterii.  Nie chcę aby był wąski - monotematyczny, może to po prostu blog o kobiecie i dla kobiet. Pisanie i przygotowywanie wpisów przynosi mi radość...jak na razie. Więc jest to taki mój mały zakątek dla kobiet szczęśliwych. Przynajmniej dla takich, które chcą być szczęśliwe same dla siebie. “Ze szczęściem cza­sami by­wa tak jak z oku­lara­mi, szu­ka się ich, a one siedzą na nosie.” Phil Bosmans.

Przeczytaj również: Wystawa - "Modna i już! Moda w PRL"

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...