sobota, 7 listopada 2015

Zapach magnolii


 
Za oknem mgła a mnie się marzy wiosna. W dodatku wczesna kiedy wszystko budzi się do życia i świat zalewają soczyste kolory  zieleni.  Może trochę z tej tęsknoty zrobiłam nową parę kolczyków . To coś co zawsze poprawia mi humor. Magnolia to jedo z pierwszych przepięknie kwitnąch drzew wiosną. Kwiat jest taki unikatowy i romantyczy zarazem. Wzór koronki który użyłam do wykonania tych kolczków przypomina magnolię. Kolory to soczysto malinowa czerwień w połaczeniu z przypalanym fioletem. Wszystko wyglada żywo i energetycznie w sam raz do jakiejś kontrastowej stylizacji.  Teraz jesienią potrzeba nam więcej kolorów żeby nie poddać się tak łatwo jesiennej melancholii. Jedno małe ale dotyczące nazwy kolczyków  “zapach magnolii”. Podobno mają subtelny i delikatny zapach niemal relaksacyjny. Nie wiem bo sama nie miałam okazji znaleźć tego zapachu choćby w perfumach. Może warto poszukać  i nie czekać do wiosny.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...