wtorek, 3 listopada 2015

Manicure strukturalny – inaczej

 

Patenty, patenciki czyli jak zawsze u mnie trochę inaczej o stylizacji paznokci. Jakiś czas temu zaglądając na ciekawe blogi o pieleganacji urody, znalazłam post o lakierze strukturalnym. Sama jeszcze takich nie kupowałam. Po prostu jakoś nie było okazji. Efekt jest bardzo fajny, bo powierzchnia paznokcia jest chropowata i maskuje wszelkie niedoskonałości. Lakiery tego typu są dość trwałe, ponieważ tak szybko nie odpryskują i nie ulegają zarysowaniom jak zwykłe lakiery. Ja chciałam jednak przybliżyć Wam moją technikę uzyskania takiego efektu “lakieru strukturalnego” przy użyciu kaszy mannej, tak tej właśnie którą mamy na kuchennej półce. Całość obrazuje mały tutorial wykonania białego manicure i strukturalnego efektu na palcu serdecznym.



1. Na początku należy pomalować spodnią warstwę białym lakierem. Ten którego użyłam to Color Rama marki "Maybelline". Dobrze się trzyma choć nie jest mocno kryjący. Dlatego dla uzyskania nieprzeźroczystej powierzchni należy pomalować paznokcie co najmniej 3 razy. Później trzeba odczekać aż paznokcie wyschną.

2. Następnie należy pokryć płytkę palca serdecznego lakierem mocno utwardzającym (Carla). Po czym obsypuje się dokładnie całą powierzchnię kaszką manną. Pozostawiamy takie paznokcie do wyschnięcia na dość długi czas (10-15 minut) ze względu na to żeby kaszka dobrze złapała strukturę paznokcia.

3. Na palec wskazujący również na top coat nakleiłam ozdobny wzorek. Palec serdeczny pokryłam jasnoróżowym lakierem z drobinkami złota “MV”. Należy to robić delikatnymi ruchami, raczej uderzać pędzelkiem niż pociągać.

4. Na końcu wykałaczką i ciemnozłotym lakierem wykonałam wzorek z kropek na pozostałych paznokciach. Wierzchnią warstwę wszystkich paznokci zabezpieczyłam utwardzaczem.

To wszystko powierzchnie strukturalnej imitacji można wykonać na wszystkich paznokciach jeżeli komuś coś takiego się spodoba. Miłej zabawy.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...