czwartek, 12 listopada 2015

Kardigan w roli głównej

 
Tegoroczna jesień jest dość łagodna. Właściwie nawet do tej pory można było chodzić w lekkiej kurtce, a o grubych płaszczach można było zupełnie zapomnieć. Bywało czasem nawet tak słonecznie, że wychodziłam na krótki spacer w moim ulubionym kardiganie. Jest nietypowy bo zrobiony w kształcie koła. Świetnie otula ciało i jest bardzo ciepły (D.EXTERIOR). Na ostatnią przechadzke po parkowych alejkach przygotowałam dla Was stylizację w brązach.  Jesienna garderoga u wielu kobiet  to brązy i czerwienie w różnych odcieniach zupełnie jak liście. Dla przełamania czekoladowo brązowej stylizacji mam na sobie bawełnianą sukienkę z motywem roślinnym w kolorze jasnego błękitu (Jane Norman). Do tego doskonale pasują grafitowe rajstopy i zamszowe kozaczki do kolan, które kupiłam rok temu na wyprzedaży za 10 € w Holandii. Włożyłam  również niebieski komplet biżuterii:  kolczyki i bransoleta który słabo niestety widać na zdjęciach. Ogólnie takie połączenie ciemnego brązu i kolorowych jasnych akcentów sprawia, że stylizacja jest weselsza i o to właśnie chodzi aby nie być bezbarwną plamą na tle pięknej złotej jesieni . Ciekawa jestem z jakimi kolorami Wy lubicie łaczyć brązy?  Na zaprezentowanych dzisiaj zdjęciach widać, że humor mi raczej dopisuje. Czego również i Wam życzę, bo dobre samopoczucie to podstawa. Nawiasem mówiąc poszalałam z ilością zdjeć J
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...