poniedziałek, 18 stycznia 2016

Ultragalactic


 
 
Galaktyka w zasięgu pędzla. Lubię takie łatwe i szybkie manicure’owe stylizacje. Z pewnością również  i Wy tak macie, że trzeba gdzieś wyjść i w kilka minut wyglądać szałowo.  Ten efektowny manicure wykonałam na tegorocznego Sylwestra. Obserwując trendy niebieski i jego odcienie są niesamowicie popularne w palecie barw lakierów dostępnych na rynku.   Ja moją stylizacje paznokci zatopłam w głebokim odcieniu ultramaryny akcentując skrzącym się brokatowym topem z drobinkami zieleni i srebra. Jak wykonać ten ultargalaktyczny manicure? Płytkę paznokci należy najpierw zabezpieczyć lakierem podkładowym gdyż ciemne odcienie lakierów mogą barwić nieestetycznie płytkę paznokcia.  A tego chciałabym uniknąć. Nastepnie maluję dwie warstwy ultramarynowym lakierem marki Mini Cantare (cena 2.20 udało mi się, bo był przeceniony). Po dokładnym wysuszeniu nakładam ostatnią warstwę brokatowego lakieru  Lemax Colour (cena 2.50 również z przeceny).  I efekt gwiździstego nieba gotowy! Oba lakiery nie należą do najtrwalszych. Jednak 2-3 dni na pewno będziecie się  nim cieszyć bez problemów.  Jeżeli uda Wam się upolować takie  lub podobne lakiery. Jeszcze tylko chciałam dodać, że pierścień ze zdjęcia jest również mojego autorstwa J

Przeczytaj również: Domowe SPA na twarz

 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...