wtorek, 29 grudnia 2015

The winner is...



 
Pozdrawiam wszystkich poświątecznie i składam Wam życzenia na Nowy Rok. Do siego roku! Co by się Wam darzyło, mnożyło i miło czytało moje przyszłe posty. Dzisiaj krótki post i publikacja zwycięzcy w konkursie "Próbkomania". W drodze losowania upominek w formie próbek kosmetyków oraz kolczyki wygrała: Anka A. Gratuluję! Mam nadzieję, że wszystko się przyda. W prawdzie wylosowałam inną osobę jako pierwszą ale nie odpisała do mnie i nie podała mi adresu do korespondencji :( Być może jest zabiegana i nie miała czasu. Mam nadzieję, że się nie obrazi ale chciałam rozliczyć konkurs jeszcze w tym roku. Kto wie może będzie jeszcze okazja coś wygrać w przyszłości. Uśmiecham się ciągle do sponsorów. 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...