wtorek, 6 października 2015

Wyrazisty manicure na jesień


Minęło lato idzie jesień . Trendy w manicure na jesień/zimę to powrót do kolorów wyrazistych. Można na chwilę zapomnieć o żywych i pastelowych kolorach lakierów które dominowały w okresie wiosenno-letnim.  Najmodniejsze kolory teraz to: czerń,  granat,  głęboka czerwień i marsala.  Myślę, że choć jeden lakier w modnym kolorze znajduje się w kosmetyczce każdej kobiety. Jeśli chodzi o wykończenia warto przyozdobić paznokcie jakimś wzorem metalicznym lub wybrać lakier matowy. Wykonany przeze mnie manicure jest bardzo prosty ale efektowny. Warstwa spodnia to czarny lakier (Lemax colour), smuga z drobinkami złota (lakier MV) i oczywiście cyrkonia na palcu serdecznym. Nie zapomniałam o utwardzaczu (Carla).
 
Gdyby ktoś się dziwił skąd teraz wzięłam stokrotki. Na pomysł takich paznokci wpadłam latem ale jednak bardziej pasują do jesiennych stonowanych stylizacji.

1 komentarz:

Kasia pisze...

W sam raz na taką porę roku, bardzo mi się podoba. Robicie sobie same paznokcie, czy chodzicie do kosmetyczek? Te muszą mieć odpowiedni sprzęt, a w firmie https://kazaro.pl/k/48/stoliki-do-manicure taki możecie dostać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...