niedziela, 27 września 2015

Czas na zwierzenia blogera (Libster Blog Award)



Oczywiscie, że na wstępie chcę podziękować za moją nominację YOUR  UNIQE BEAUTY  z bloga: http://youruniquebeautyblog.blogspot.com/. Z tego co się zorientowałam zabawa polega na tym, że nominujemy 11 blogów które są godne polecenia i nie mają zbyt długiego stażu. Nominowane blogerki odpowiadają na 11 pytań zadanych przez nominowanego. Nie można potem jednak wytypować osoby która nas wybrała.  Nominowanych należy  o tym fakcie powiadomić aby zabawa dalej się rozwijała. I tak usiadłam w niedzielne popołudnie i pomyślałam…kogo by tu…zaprosić, docenić, poznać lepiej. Nie było łatwo znaleźć 11 wschodzących gwiazd internetu ale udało się.
Muszę zaktualizować ten post bo otrzymałam również nominację od drugiej sympatycznej blogerki NULKI z bloga: http://cosmetykomaniak.blogspot.com, którą również pozdrawiam.

To moje nominacje:


PYTANIA DO MNIE:

1.Jaki jest Twój wieloletni kosmetyczny ulubieniec?
Celia, Kolagen + algi, Krem nawilżający przeciw zmarszczkom. Lubię go bo jest tani, skuteczny, dobry.

2.Wolisz kosmetyki czy ubrania? (Uzasadnij dlaczego)
To trudne pytanie. Ubiór to nasza druga skóra a kosmetyki dbają nie tylko o nasz wygląd ale działają także na nasze samopoczucie.  Dlatego wybieram kosmetyki ;)

3.Jaki jest Twój ulubiony sklep?
"Rossmann" zaglądam tam co najmniej dwa razy w tygodniu. Jakoś zawsze jest mi po drodze.

4.Jaki był Twój cel który osiągnęłaś i jesteś z tego dumna?
Lubię brać udział w tak zwanych kreatywnych konkursach. Kilka lat temu udało mi się zaprojektować wzór kafelki ceramicznej, którą hiszpański producent mógł wdrożyć do produkcji. 

5.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? (Uzasadnij dlaczego)
Bez poczucia humoru na co dzień J. Nie, tego chyba nie muszę uzasadniać.

6. Czy posiadasz zwierzę?
Obecnie nie mam. Byłam jednak posiadaczką sporego zwierzyńca. Pies, dwa koty, ptaszek a i nawet jeżyk. Jestem zdecydowanie zwierzolubem.

7. Jaki jest Twój ulubiony kanał YT?

8. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Naleśniki.

9. Miejsce w którym chciałabyś zamieszkać?
Nowy Jork ale chyba tylko na jakiś czas? Myślę,że kultura amerykańska nie jest zbyt przystępna dla europejczyków.

10. Wolisz błyszczyk czy szminkę? (Uzasadnij dlaczego)
Błyszczyk. Szminka zwłaszcza o intensywnych kolorach pasuje raczej na specjalne okazje.


11. Jaki jest Twój ulubiony napój?
Herbata z sokiem aroniowym mmm.

PYTANIA DO BLOGEREK:

     1. Co dla Ciebie jest najważniejsze w życiu?
   2. Czy uważasz, że bloger powinien mieć swój własny styl w prowadzeniu bloga, czy słuchać porad innych?
    3. Gdzie można kupić prawdziwe unikaty ubraniowe? Sieciówka, internet, SH, mały butik.
    4. Czy udało Ci się kiedyś ubrać tak, że nie poznałaś sama siebie? W sensie pozytywnym lub negatywnym.
     5. W jakim kolorze najbardziej Ci do twarzy?
     6. Czy uważasz, że mężczyźni są dobrymi stylistami? (fryzury, ubrania)
     7. Czy lubisz częste zmiany wizerunku.
     8. Czy sprawdzasz skład kosmetyków przed ich zakupem?
     9. Jaki zapach perfum najbardziej lubisz?
     10. Jak lubisz spędzać czas wolny?
     11. O co poprosiłabyś złotą rybkę?

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...