niedziela, 26 lipca 2015

Sen to regeneracja

 

Tak jak wiele internetowych testerek otrzymałam darmowe próbki balsamu IDEALIA SKIN SLEEP. Jest on bardzo przyjemny o delikatnej żelowej konsystencji. Pierwsze wrażenie jakie miałam po jego zastosowaniu to efekt nawilżenia i ochłodzenia jest więc idealny latem gdy cera jest wysuszona i odwodniona. To z pewnością efekt dobrze skomponowanych składników między innymi : kwas hialuronowy, kwas glicyryzynowy i kofeina dają natychmiastowy zastrzyk energii cerze nawet jeśli jest zmęczona po całym dniu. Stosowałam go oczywiście na noc zgodnie z zaleceniami producenta. Balsam utrzymuje się na skórze, aż do rana dzięki czemu składniki mogą dłużej wnikać w głębsze warstwy naskórka. Jest bardzo wydajny dzięki lekkiej konsystencji, ponieważ niewielka jego ilość wystarcza na jedną aplikację. Myślę, że jest doskonały dla kobiet pracujących długo i intensywnie co niestety odbija się również na wyglądzie skóry. Pomyślałam sobie w tym momencie o moich koleżankach…z pewnością niejedna byłaby zadowolona z takiego zakupu i poleciłaby go innym. W szybki sposób można poczuć się wypoczętym i pozbyć oznak zmęczenia. Ja zastosowałam go przed ważnym wyjściem na pewno spełnił moje oczekiwania. Szkoda tylko, że nie mam możliwości stosowania go dłużej. Myślę, że mogę go z czystym sumieniem polecić na moim blogu. Fajnie, że firma Vichy naprawdę dba o to jaka jest opinia klientek o produktach.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...