czwartek, 27 października 2016

Rock look





Halloween za pasem więc ostre przebieranki będą na czasie. To właśnie taka biżuteria jak choker ma w sobie jakąś tajemniczość i pazur. Stały się szalenie modne w ostatnim czasie czemu się nie dziwię, bo można założyć np. prosty wiązany choker w formie tasiemki czy sznureczka na szyi lub bardziej wyszukany i co ciekawe w większości fasonów wygląda się dobrze. Chokery to relikt tego typu naszyjników modnych w latach 90 z tym, że teraz jest dużo więcej wzorów do wyboru i zdaje się, że taka ozdoba bardziej trafiła do odbiorców. Prościutki ascetyczny bardzo szykownie wygląda do białej koszuli rozpiętej u góry. Takie propozycje bardzo przypadły mi do gustu a także polubiły je popularne gwiazdy. W dzisiejszym poście przedstawiam również kilka przykładów jak je nosić. Parę miesięcy temu na blogu jedna z dziewczyn naprowadziła mnie na tą chokerową ścieżkę i tak na niej pozostałam, ku mojemu zadowoleniu. To jeden z dowodów, że kontakt z Wami daje mi powody do blogowych przemyśleń i twórczości wszelakiej. Naszyjniki tego typu to kopalnia pomysłów. Pobawmy się więc w ten chokerowy temat. Moja pierwsza propozycja to ozdoba utrzymana w klimacie rockowym. Wykończeniem jest tu klamra i łańcuszki. Stylizacyjnie nadaje się zarówno do sukienki z dekoltem jak i do prostego top’a. Już udało mi się przetestować tą oryginalna biżuterię w ekstremalnych“hard” warunkach, bo użyłam go podczas sesji motocyklowej. Sprawdził się idealnie. Zdjęcia i całość stylizacji jak zwykle wkrótce. Dziewczyny z pazurem na takie cacka czekają pewnie z niecierpliwością. Zawsze możecie wstąpić do pasmanterii i kupić kawałek tasiemki za kilka złotych żeby sprawdzić jak chokery się nosi. Być może je polubicie tak jak ja.


Przeczytaj również: Cukierkowy melanż



1 komentarz:

Dagmara Fafińska pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...